Wakacje to okres, podczas którego częściej podróżujemy i co za tym idzie, częściej odwiedzamy stacje paliw. W związku z tym na stacjach Orlenu podjęto działania, dzięki którym wszystko będzie przebiegać szybciej. Jest to inicjatywa godna pochwały, ale nie możemy zapomnieć o tym, że najważniejsza jest praktyka.
Pakiet usług
Wprowadzone rozwiązania można określić pakietem usług, na który składa się: mobilny kasjer, kolejkowanie nalewu, obustronne tankowanie, mobilna kasa, aplikacja VITAY i aplikacja ORLEN PAY. Na temat szczegółów można opowiadać bardzo długo, także najlepszym rozwiązaniem jest jak najszybsze zapoznanie się z dostępnymi informacjami. Wypada również podkreślić, że przedstawione pomysły można określić rozszerzeniem sprawdzonych opcji. Zauważono, że klienci są zadowoleni, ale uznano, że zawsze może być lepiej. Takie podejście jest jednoznacznym dowodem na to, że dobro klientów ma największą wartość.
Gdyby pojawiła się jakaś wątpliwość, nie pozostaje nic innego jak poprosić o pomoc – na pewno znajdzie się ktoś, kto pomoże.